zaterdag 26 maart 2011

hoi heb je dieren zitten zoals kippen hanen ganzen konijnen pauwen fazanten eenden zwanen enz... die je weg wilt of niet meer verzorgen of om andere reden ik kom ze gratis op halen ze krijgen een hele goede thuis ,goede verzorging liefst in de omgeving van heist op den berg of te wel kom je ze zelf brengen da gaat ookmag ik vragen als je benodigheden hebt van konijnen zoals drinkflessen koten of dergelijks mag je het altijd mee geven !(!deze dieren diene niet voor de slacht of dergelijks!)! !(((!het speelt geen rol wa ras het is!)))!binnenkort zoek ik ook nog hangbuikvarkentjes wie wil of kan me helpen ben zot van dieren en heb niet veel geld voor ze te kopen omdat ik op de (((beschutte werkplaats werk)))vriendelijke groetjes dimitri.m
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten